dimarts, 26 de juny del 2018

ULL DE BOU [ 18.8.26 ]


ULL DE BOU és la meva mirada de fotògraf al territori, proper o llunyà, que he trepitjat, sense menysprear-ne cap d’ells. L’espai més senzill i quotidià o el més valuós i sofisticat podem interessar-me per igual, a l’hora de construir la col·lecció ull de Bou

Podria construir un bon nombre de col·leccions ULL DE BOU on les escultures d’Eduardo Chillida que acull el Museu Chillida-Leku fossin les protagonistes, hi de fet la col·lecció ULL DE BOU [ 18.8.24 ] és la segona que faig, però tinc material per algunes més. Sí m’he decidit ha treballar en format de díptic al igual que en “Camins de pedra”, el primer ull de Bou dedicat al gran Chillida, no és exactament per donar unitat entre ells –que també- sinó perquè les escultures de grans dimensions que comparteixen el magnífic espai de la finca Zabalaga dialoguen entre sí, o almenys així vaig percebreu jo en el moment de fotografiar-les, i potser per això la necessitat (meva) d’emparellar-les. 
El lligam entre les fotografies d’aquesta segona col·lecció homenatge a Chillida, és l’espai buit que l’artista ha creat en la seva obra perquè puguem connectar-nos amb l’entorn que l’acull, donant-nos la possibilitat de crear nosaltres mateixos una visió pròpia, personal i intransferible de com transitar per les escultures. 

 - Espais buits que connecten l’entorn - 










* Col·lecció privada. © 2009 / 2018