dimarts, 22 de gener del 2019

ULL DE BOU [ 27.9.04 ]


ULL DE BOU és la conseqüència fotogràfica d’una manera de mirar el món conegut o desconegut; proper o llunyà, inhòspit o complaent… per on camino. Les col·leccions ull de Bou són tan variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. 

Per construir la col·lecció ULL DE BOU [27.9.04] he seleccionat dotze fotografies de dotze portes de les moltes que tinc al meu arxiu, doncs sense ser una obsessió sí que des de fa molts anys tinc una especial atracció vers elles. La particularitat de aquesta col·lecció és que les portes han estat tapiades i això –al meu entendre- els hi dóna un toc misteriós, hermètic, ocult, impenetrable... Sabem que cap clau ens ajudarà a obrir-la descobrint que hi havia succeït darrera ella; difícilment desemmascararem els anhels, il·lusions, esperances, amors… que havia protegit de les mirares d’estranys; segurament si són aplicats i/o curiosos hi fem una visita al arxiu del poble els documents allí guardats ens mostraran quina era la seva funció ens temps passats, però lo que és ben cert, que davant d’una porta tapiada ens preguntem, què ens està amagant? 

- PORTES TAPIADES- 












 * Col·lecció privada © Des de 2009 fins 2019