dimarts, 26 de febrer del 2019

ULL DE BOU [ 29.9.09 ]


ULL DE BOU és la conseqüència fotogràfica d’una manera de mirar el món conegut o desconegut; proper o llunyà, inhòspit o complaent… per on camino. Les col·leccions ull de Bou són tan variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. 

Aquest ull de Bou es un petit homenatge als passejadors de persones: els gossos. Sí, no m’he equivocat. Amb el personatge Wilt –creat per l’escriptor Tom Sharpe- hi comparteixo poques coses, però si que estic d’acord amb ell quan afirma “que és el gos qui ens treu a passejar i no al inrevés”. 

Durant molt anys la Teresa i jo hem estat passejats (tal com diu en Wilt) per la Dinka, la Kiba, La Duna i el Pot els nostres gossos i potser per això –com a part implicada- no disposava d’una bona perspectiva que permetés descobrir que els “passejadors de persones” mereixien el meu interès i d’ell, neix la col·lecció [ULL DE BOU [29.9.09] realitzada exclusivament a la meva ciutat natal, Igualada. 

- PASSEJADORS DE PERSONES - 





















* Col·lecció privada. © 2019