dimarts, 15 d’octubre del 2019

ULL DE BOU [ 41.9.42 ]


ULL DE BOU és el resultat fotogràfic d’una manera de mirar el món. Les col·leccions ull de Bou són tan variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. 
La col·lecció ULL DE BOU [ 41.9.42 ] és la segona de les cinc que he construir amb les fotografies fetes a les tapes de registre d’Igualada. El meu interès per elles va néixer de manera espontània, sense cap premeditació, ni planificació…, simplement van despertar la meva atenció i decidí fotografiar-les. 
Durant un bon nombre de dies vaig caminar capbaix per la ciutat seguint el rastre, com a gos caçador, de les tapes de registre, la majoria de ferró colat, que clouen l’entrada als túnels, pous i galeries de serveis públics (aigua, gas, llum, semàfors, telèfon…) de la meva estimada Igualada. 
Analitzat el material fotogràfic he subdividit el tema en varies famílies. La d’avui correspon a la de les ombres subtils o protagonistes. 

-OMBRES SUBTILS- 












* Col·lecció privada © 2019