dimarts, 13 d’octubre del 2020

ULL DE BOU [67.20.42]

 
Les col·leccions ULL DE BOU són tan variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. A l’hora de construir-les no segueixo cap pauta, doncs sempre m’he deixat portar per l’atracció que determinades coses, espais… exerceixen en mi. 

La col·lecció ULL DE BOU [67.20.42] és segona de les cinc que he construir amb les fotografies fetes a finestres d’Igualada. Feia dies que caminava per Igualada documentant-me sobre un tema i les finestres -aquesta obertura practicada en un mur o paret per deixar entrar aire i claror dins l’edifici, per poder mirar de dins a fora… que poden estar cobertes amb elements de tancament que permeten controlar la confortabilitat de l’interior, que s’usen com a decoració de la façana…- de manera espontània, sense cap premeditació, ni planificació… van esmunyir-se per entre les vies que sempre tinc obertes per donar acollida a qualsevol nou projecte fotogràfic que estimuli la meva atenció. Analitzat tot el material fotogràfic, fet a lo llarg d’un parell de mesos, vaig decidir subdividir-lo en varies famílies on per construir-les m’he guiat per conceptes purament estètics. 
 
-FINESTRES IGUALADA 2- 
 











* Col·lecció privada © 2020