dimarts, 26 de març del 2019

ULL DE BOU [ 30.9.13 ]


ULL DE BOU és la conseqüència fotogràfica de la meva manera de mirar el món. Les col·leccions ull de Bou són tan variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. Difícilment rebutjo caminar per mons coneguts o desconeguts; propers o llunyans; inhòspits o complaents…, ja que un mai sap quan pot trobar la inspiració. 

La col·lecció ULL DE BOU [30.9.13] és fruit d’un fet fortuït, m’explico: estava acabant la sèrie fotogràfica ROSES que podeu veure en l’apartat d’exposicions a www.josepbou.com quan –no sabria dir-vos exactament com- les roses del gerro van desequilibrar-se, això va tombar el gerro i en caure es va trencar. Superat l’enuig vaig decidir aprofitar l’accident, doncs si en alguna cosa estic d’acord amb el Joan Gardy Artigas escultor i ceramista, fill del Josep Llorens Artigas, és quan diu “que artísticament una: taca, màcula, nyafa, espifiada… pot esdevenir l’inici per un gran obra, sempre i quan l’autor sigui valent per treballar en ella” i per això el reste de dia vaig dedicar-me a fotografia el gerro trencat. 

 - ASSAIG GERRO TRENCAT - 











* Col·lecció privada © 1999 / 2019