dimarts, 7 de maig del 2019

ULL DE BOU [ 32.9.19 ]


ULL DE BOU és el resultat fotogràfic d’una manera de mirar. La meva mirada fa que les col·leccions ull de Bou siguin variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. Vull ressaltar que a l’hora de construir-les ho faig des de la més absoluta llibertat i sense cap imposició estètica-conceptual associada a determinades corrents o èpoques. 

La col·lecció ULL DE BOU [32.9.19] és fruit d’un fet fortuït, m’explico: estava fumant-me un Toscano quan la cadència i evolució en que el fum del cigar anava conquerint l’espai de l’habitació va interessar-me. Com més el mirava més temptat estava de fotografiar-lo, doncs la lentitud i harmonia dels seus moviments; les formes desdibuixades que mostrava; els constants canvis segons la llum que atrapava; les figures irreals amb que m’obsequiava... van decidir-me a fer-ne un estudi sobre aquell dens, pesat, intens fum del Toscano que des de fa anys m’acompanyen. 

ESTUDI SOBRE EL FUM D’UN TOSCANO 












* Col·lecció privada © 2010 / 2019