dilluns, 30 de desembre del 2019

ULL DE BOU [ 46.9.52]


Les col·leccions ull de Bou són tan variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. Mai un sap quan pot trobar la inspiració per això no segueixo cap pauta a l’hora de construir-les, ja que des d’un bon començament vaig imposar-me: el no compliment de cap norma. 

La col·lecció ULL DE BOU [46.9.52] és fruit d’un fet fortuït, m’explico: estava passejant entre les parades del mercat setmanal un dia de pluja quan les els bosses de plàstic enganxades al terra vam interessar-me. Com més les mirava més temptat estava de fotografiar-les i finalment vaig decidir-me a fer-ne un estudi sobre diverses, diferents, estranyes, sorprenents… formes que la més senzilla de les bosses de plàstic en connivència amb la aigua de la pluja m’oferien. 

- UN DIA DE PLUJA AL MERCAT - 













* Col·lecció privada © 2019