dimarts, 18 d’agost del 2020

ULL DE BOU [63.20.34]


ULL DE BOU és el resultat fotogràfic d’una manera de mirar. Cap imposició estètica-conceptual em condició a l’hora de construir les col·leccions i, segurament, per això són variades i diverses com ho són el temes que m’interessen. 

La col·lecció ULL DE BOU [63.20.34] és una selecció de l’estudi volumètric, espacial, cúbic… que vaig fer de les meves mans. Elles, les mans, són el quart segment del membre superior o toràcic. Estan localitzades als extrems dels avantbraços, són prènsils i tenen cinc dits cada una. Són la principal font d’informació tàctil sobre l’entorn i com en tots els òrgans parells, cada mà, està controlada per l’hemisferi del costat contrari del cos. Les fotografies vaig fer-les amb llum natural al jardí de casa. Vaig treballar amb la càmera Nixon F3, òptica 105 micro Nikor, disparador de temps i film TMAX 100 Asa. 

 - ESTUDI VOLUMÈTRIC MANS JOSEP BOU 1 - 













* Col·lecció privada © 2000 / 2020