dimarts, 1 de setembre del 2020

ULL DE BOU [64.20.36]


ULL DE BOU és el resultat fotogràfic d’una manera de mirar. Cap imposició estètica-conceptual em condició a l’hora de construir les col·leccions i, segurament, per això són variades i diverses com ho són el temes que m’interessen. 

La col·lecció ULL DE BOU [64.20.36] és una selecció de l’estudi volumètric, espacial, cúbic… que vaig fer de les meves mans. Elles, les mans, són el principal òrgan per la manipulació del medi. Està formada de varis músculs i diferents lligaments que li permeten una gran quantitat de moviments i destresa. La punta dels dits té algunes de les zones amb més terminacions nervioses del cos humà. Sempre hi ha una mà dominant sobre l’altra i en biologia humana, el concepte de mà dominant fa referencia a una major habilitat, rendiment, rapidesa, precisió o una preferència individual per l’ús d’una mà determinada. 

Les fotografies vaig fer-les amb llum natural al jardí de casa. Vaig treballar amb la càmera Nixon F3, òptica 105 micro Nikor, disparador de temps i film TMAX 100 Asa. 

- ESTUDI VOLUMÈTRIC MANS JOSEP BOU 2 - 








* Col·lecció privada © 2000 / 2020