dimarts, 15 de setembre del 2020

ULL DE BOU [65.20.38]

 

ULL DE BOU és el resultat fotogràfic d’una manera de mirar. Cap imposició estètica-conceptual em condició a l’hora de construir les col·leccions i, segurament, per això són variades i diverses com ho són el temes que m’interessen. 

 
La col·lecció ULL DE BOU [65.20.38] és una selecció de l’estudi volumètric, espacial, cúbic… que vaig fer de les meves mans. Elles, les mans, (manus en llatí) abasten des del canell fins al tou del dits en el éssers humans. Cada una d’elles té 27 ossos: 8 al carp, 5 al metacarp i un total de 14 falanges. En conjunt formen un canal de concavitat anterior per on llisquen els tendons del músculs flexors del dits. L’ús principal de les mans és el de agafar i sostenir objectes, encara que d’aquests usos generals en deriven molts més, donat la gran versatilitat del moviment del que és capaç la mà, així com per la precisió que pot abastar en aquests moviments. 
Les fotografies vaig fer-les amb llum natural al jardí de casa. Vaig treballar amb la càmera Nixon F3, òptica 105 micro Nikor, disparador de temps i film TMAX 100 Asa. 
 
 - ESTUDI VOLUMÈTRIC MANS JOSEP BOU 3 - 
 






 * Col·lecció privada © 2000 / 2020