dimarts, 5 de febrer del 2019

ULL DE BOU [ 28.9.06 ]


ULL DE BOU és la conseqüència fotogràfica d’una manera de mirar el món conegut o desconegut; proper o llunyà, inhòspit o complaent… per on camino. Les col·leccions ull de Bou són tan variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. 

Fa anys que fotografio la metamorfosis que el pas del temps o l’home exerceix sobre la informació enganxada en aquests elements de mobiliari urbà anomenats “pirulis”. No voldria equivocar-me, però en la majoria de les ciutats són d’ús públic, no cal demanar permís a ningú per utilitzar-los i potser per això podem trobar-hi anuncis de tota mena sobre allò que en breu passarà a la ciutat. La meva atracció no recau en allò que si anuncia a primer pla, sinó en la informació subjacent que aflora i em mostra els esdeveniments que un dia –més o menys proper- foren importants per la ciutat que trepitjo. Les 10 fotografies de la col·lecció ULL DE BOU [28.9.06] no vaig fer-les en un mateixa ciutat, però sí cada una d’ells reflecteix el tarannà, temperament, manera de ser, conducta… de cada una de les ciutat on vaig fer-les. 

- INFORMACIÓ SUBJACENT - 











* Col·lecció privada © Des de 2001 fins a 2019.