dimarts, 12 d’octubre del 2021

ULL DE BOU [93.21.41]

 

El contingut i la intenció de les col·leccions ull de Bou són variats i diversos. Algunes d’elles les construeixo amb fotografies fetes recentment, d’altres m’agrada construir-les amb fotografies recuperades de l’arxiu. 
 
Les fotografies de la col·lecció ULL DE BOU [93.21.41] vaig fer-les a finals dels noranta. Havia estat fotografiant les ombres que unes roses projectaven sobre una paret de rajoles blanques per l’exposició ROSES, originals que vaig positivar sobre paper de cotó i lli fet a mà que jo mateix vaig emulsionar. Centrat con estava en selecció, realització i producció dels originals per l’exposició vaig oblidar-me de les roses que s’anaven marcint en un recó, fins que –un bon dia- al veure-les mortes vaig decidir fotografia-les a ells i no a la seva ombra. 
 
-ROSES MORTES- 
 









*Col·lecció privada © 1998 / 2021