diumenge, 22 de setembre del 2024

Així he vist les exposicions de Valid Foto, Foto Colectania i Bombon Projects a Barcelona


Fa uns dies aprofitant que estava a Barcelona per reunions / gestions varies, decidir regalar-me «una tarda d’exposicions fotogràfiques». Vaig visitar la exposició d’en Tomosu Yamamoto Masao que inaugurava la Galeria Valid Foto i també celebrava el seu 15é aniversari (2009-2024) que jo diria que no és poca cosa, feia temps que no parlar amb Fernando Peracho i fer-ho fou com sempre un plaer. Ja que estava la zona vaig arribar-me a Foto Colectania per veure l’exposició de la Sarah Moon, fotògrafa que vaig conèixer a Budapest al 1990, en una trobada internacional de fotografia de moda. Exposició molt recomanable podeu visitar-la fins el 22 de desembre d’enguany. De retirada vaig descobrir la galeria Bombon Projects (Trafalgar 53) i, a l’hora també, l’artista que hi exposava la Lara Fluxà. L’exposició titulada Firefly (mosca de foc amb anglès) va agradar moltíssim, i si sou amants de l’escultura i/o dels objectes fràgils heu d’anar-hi, teniu temps fins el 2 de novembre de 2024. 
 
GALERIA VALID FOTO – TOMOSU YAMAMOTO MASAO
 


GALERIA FOTO COLECTANIA – SARAH MOON 
 

GALERIA BOMBON - LARA FLUXÀ