dimarts, 11 de juny del 2019

ULL DE BOU [ 34.9.24 ]


ULL DE BOU és la conseqüència fotogràfica d’una manera de mirar el món conegut o desconegut; proper o llunyà, inhòspit o complaent… per on camino. Les col·leccions ull de Bou són tan variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. 

La col·lecció ULL DE BOU [34.9.24] és un petit homenatge a dotze persones, de les moltes que tinc a l’arxiu, que m’han regalat un instant del seu temps perquè jo les pugues fotografiar. La particularitat d’aquesta col·lecció és que els personatges estan en major o menor grau amagats, ocults, arrecerats, parapetats darrera: d’una vidriera, una escultura, una càmera, una finestra, unes espelmes… i aquest fet, en sí mateix, ja ens descriu una bona part del caràcter i personalitat d’en: Jorge, Haline, Andrés, Manel, Joan, Natalia, Oriol, Ramon, Josep, Cinto. Sebas i Alfred. Per això en aquesta col·lecció m’agrada més parlar d’etopeia fotogràfica que no de retrat. 

 - ETOPEIES FOTOGRÀFIQUES - 












* Col·lecció privada © De 1970 fins al 2006 / 2019