dimecres, 19 de juny del 2019

ULL DE BOU [ 35.9.25 ]


Les col·leccions ull de Bou són tan variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. Mai un sap quan pot trobar la inspiració per això no segueixo cap pauta a l’hora de construir-les, ja que des d’un bon començament vaig imposar-me: el no compliment de cap norma. 

La col·lecció ULL DE BOU [35.9.25] és fruit de l’enorme atracció que els llampants colors i línies corbes dels globus participants a l’European Balloon Festival l'any passat a Igualada em despertaren. No vaig resistir la temptació i decidí fotografiar les sinuoses curvilínies, els replecs i les ondulacions que m’oferien els majestuosos i immensos globus en estat de semi repòs en el terra del Parc Central d’Igualada. 

- QUIESCENT - 









*Col·lecció privada. © 2018 / 2019