dimarts, 19 de gener del 2021

ULL DE BOU [74.21.03]

 

Les col·leccions ull de Bou les construeixo des de la llibertat més absoluta, doncs a l’hora de fer-les no hi ha cap pauta que hagi d’obeir i acatar i segurament per això totes elles son tan variades i diverses entre si. Així vaig concebre aquest projecte i així vull que continuï. 

 
Les 10 fotografies de la col·lecció ULL DE BOU [74.21.03] és un petit homenatge al “sempre a punt” que vaig aprendre durant la meva etapa de Boy Scouts. És important porta la càmera, però encara ho és més saber quan l’has de treure, doncs aquest col·lecció no existiria si jo no l’hagués tret de la butxaca (la càmera) per fotografiar les taques del terra de ciment lliscat que la brigada de neteja, de la Galeria Ari del Poble Nou de Barcelona, intentava netejar uns moments abans de la inauguració. 
Arribar abans que la brigada de neteja actues del tot sobre les taques em va permetre construir col·lecció terra ficció o sigui que estar-hi és important, però encara mes reaccionar. 
 
- TERRA FICCIÓ - 









 
* Col·lecció privada © 2010 / 2020