dimarts, 1 de març del 2022

ULL DE BOU [103. 22. 09]

 

Les col·leccions ull de Bou són tan variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. Mai un sap quan pot trobar la inspiració per això no segueixo cap pauta a l’hora de construir-les, ja que des d’un bon començament vaig imposar-me: el no compliment de cap norma. 
 
Les 10 fotografies de la col·lecció ULL DE BOU [103. 22. 09] vaig disparar-les passejant per Igualada, però aquesta vegada vaig decidir dirigir la meva mirada al cel i aquesta decisió va donar-me l’oportunitat de fotografiar des d’un punt de vista totalment diferent alguns edificis de la ciutat. De vegades cal aixecar la vista del mòbil o el terra, doncs podem trobar-nos amb imatges realment sorprenents. 
 
 - Arestes Igualada - 
 










 
*Col·lecció privada © 2019/2022