divendres, 30 d’agost del 2019

AZIMUT 283º


Vaig encarar AZIMUT com una practica artística on debatre amb mi mateix la realització d’un projecte fotogràfic on la fi del mateix la decidiria l’atzar. Una de les pautes que vaig imposar-me al inici del projecte AZIMUT fou la de treballar en un nombre determinat de globus terraqüis (cinc per ser més exactes) i quan moris el darrer d’ells, jo clouria el projecte. La setmana passada vaig perdre el darrer globus terraqüi i amb aquest AZIMUT clausuro el projecte. 

AZIMUT en cartografia és l’angle centesimal comptat, en el sentit de les agulles del rellotge a partir del nord geogràfic, des d’un punt de sortida determinat, que estableix una direcció fixa en un pla horitzontal, fins a un punt d’arribada.

Afronte ACIMUT como una práctica artística donde debatir conmigo mismo la realización de un proyecto fotográfico donde el final lo decidiera el azar. Una de las pautas que me impuse al inici del proyecto ACIMUT fue la de trabajar con un número determinado de globus terráqueos (cinco para ser más exactos) y cuando falleciera el último de ellos, yo cerraría el proyecto. La pasada semana perdi al último de los globus terráqueos y con este ACIMUT clausuro el proyecto. 

ACIMUT en cartografia es el ángulo centesimal calculado, en el sentido de las agujas del reloj a partir del norte geográfico, desde un punto de salida determinado, establece una dirección fija en un plano horizontal, hasta un punto de destino.