dimarts, 13 d’agost del 2019

ULL DE BOU [ 37.9.33 ]


ULL DE BOU és el resultat fotogràfic d’una manera de mirar. La meva mirada fa que les col·leccions ull de Bou siguin variades i diverses com ho són el temes que m’atreuen i interessen. Des d’un bon començament vaig imposar-me el no compliment de cap norma i per això a l’hora de construir-les ho faig des de la més absoluta llibertat i sense cap imposició estètica-conceptual associada a determinades corrents o èpoques. La col·lecció ULL DE BOU [37.9.33] neix durant un viatge amb tren a la ciutat de Valencia per visitar una exposició a l’IVAM. Sempre que viatjo amb tren tinc la sensació que he de fotografiar allò que la finestra degudament enquadrat m’ofereix. Al començament de cada viatge em dic “aquesta vegada només miraràs per la finestra”, però la temptació és forta i finalment trec la càmera i començo a disparar. 

- CAMÍ A L’IVAM - 













* Col·lecció privada © 2008/2019