dimarts, 19 de juliol del 2022

ULL DE BOU [113. 22. 29]

 

Les col·leccions ull de Bou les construeixo des de la llibertat més absoluta, doncs a l’hora de fer-les no hi ha cap pauta que hagi d’obeir i acatar i segurament per això totes elles son tan variades i diverses entre si. Així vaig concebre aquest projecte i així vull que continuï. 
 
Les 12 fotografies de la col·lecció ULL DE BOU [113.22.29] vaig disparar-les durant un calorós mes de juliol a Igualada. Durant uns dies instal·lat a l’ombra, des d’un mateix punt de vist i a unes hores determinades vaig construir el originals fotogràfics de la primera col·lecció ull de Bou dedicada als passatges i / o corredors que té Igualada. 
Si un passatge és un lloc per on es passa, un carrer curt, una galeria entre dos carrers, reservar a qui va a peu, em va semblar que el Passatge Mercantil era un bon candidat per ser el primer de la sèrie en la que estic treball.  
 
- PASSATGE MERCANTIL - 
 











 *Col·lecció privada © 2022